Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


vrijdag 5 december 2014

Mijn allereerste workshop...

Het is niet dat ik vroeger nog nooit crea-sessies heb begeleid, maar zo'n echte workshop voor echte volwassen dames, dat was de allereerste keer denk ik.

Zoals je hier kon lezen was ik er al even van op voorhand mee bezig en maakte ik me vooral zorgen dat hetgeen ik bedacht was te eenvoudig zou zijn.

Niets was echter minder waar. De dames waren razend enthousiast. En hoewel ik mijn voorbeeldjes zeer eenvoudig vond en materiaal had voorzien om extra creativiteit mogelijk te maken, hielden de meesten zich gewoon aan het basismodel. Er werd geknutseld en gelachen en gebabbeld. Zo leuk, dat ik compleet vergeten ben foto's te trekken van het resultaat. 

Ik kan jullie enkel mijn modelletjes tonen...

 
De atlasglaasjes kwamen hier in het toilet terecht. Samen met de postkaartjes die ik van vrienden en familie krijg (echt jammer hoe weinig mensen nog kaartjes schrijven trouwens...) geven ze het kleinste kamertje van het huis een wegdroom-reisgevoel.

 
De andere glaasjes maakte ik in rood-tinten en zullen waarschijnlijk enkel met kerst tevoorschijn komen.

 
Ook het huisjesmodel was heel erg populair. Gelukkig had ik een patroontje voorzien dat kon doorgetekend worden. (Voor wie het thuis zelf wil proberen: let op met kalkpapier als ondergrond: dit zet heel erg uit bij het kleven.) Op de bloemschikles deze week zag ik dat het patroon gekopieerd en verder werd doorgegeven. Ook over de andere gemaakte lichtjes was iedereen nog steeds zeer blij.

En dus ik ook...
Wordt misschien wel vervolgd. :-)

 

1 opmerking:

  1. Wat super leuk! Ik ben meteen verliefd op de atlasglaasjes! Gaaf! Wat leuk joh en ook dat het zo'n geslaagde workshop was. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen