Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


zondag 10 augustus 2014

Aapjes met schwung...

 


Schwung is het bedrijfje dat een vriendin onlangs oprichtte. Zij is zo'n beetje een manusje van alles en je kan bij haar terecht voor spelen, sportinitiaties, vormingen,... Valt het op dat ik haar ken uit een vroeger verenigingsleven waarbij we ze net als ik als animator en instructor actief is? Hopelijk lukt het om met haar hier ontwikkelde talenten ook verder haar boterham te gaan verdienen. Maar ik ben er eigenlijk vrij gerust in. Kijk maar eens op haar site wat ze in haar mars heeft...



Maar goed. Ook zij kent het fenomeen van babyboom in vriendenkringen. En dus vroeg ze me of ik bij wijze van origineel babycadeau haar logo niet kon omtoveren tot knuffel.

En misschien weet u al hoe dat hier gaat. Met veel plezier. U vraagt, wij draaien. 
Hopelijk is ze blij met het resultaat.






En oja. In de staart zit natuurlijk een belletje... Het is tenslotte speelgoed hé. :-)

1 opmerking: