Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


maandag 30 juni 2014

Foto Challenge 26/52

Nu kan ik het niet langer uitstellen...
We zijn halfweg het jaar en dat wil zeggen dat op de laatste zondag van juli het grootste evenement van het jaar doorgaat in ons dorp.

Aangezien ons dorp pretendeert 'de grootste rommelmarkt van Vlaanderen' te hebben, kan een foto daarvan niet ontbreken in de Foto Challenge.


Het weer zat dit jaar niet echt mee, toch waren er weer vele standen, kijklustigen, kopers en verkopers. Ik ging dit jaar ook zelf meer rond dan anders. De spullen die ik wilde verkopen (een tweepersoonsmatras en een crosstrainer - wie interesse heeft, geeft maar een seintje...) zet ik deze week wel eens op een zoekertjessite.

Kortom, meer rommel bij dan rommel weg... Maar hey, het was een fijne dag !

3 opmerkingen:

  1. Is het een goede cross-trainer? 't Is maar omdat ik in het kader van het actiepunt 'conditie verbeteren' af en toe eraan denk te oefenen op een cross-trainer terwijl ik tv kijk. Alleen had ik vroeger een goedkoop, basis cross-trainertje van de Hema en daar viel echt niet op te trainen. En in de kringloopwinkel vind ik hometrainers met hopen, maar ik fiets zo al genoeg (en ik wil geen wielrennerskuiten krijgen, dat vind ik niet mooi voor een vrouw).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een goeie. Ik kocht hem half jaar geleden zelf tweedehands, heb er wel wat op gereden en was er content van. Alleen is mijn livingkje zo klein en staat dat ding (wegens gebrek aan een dood hoekje) constant in de weg. Ik trek een fotootje tegen donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tiens, ik dacht dat wij de grootste rommelmarkt hadden ;-) De Zandfeesten namelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen