Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


vrijdag 4 april 2014

Stress...

Soms overvalt het me...

Ik wil nog graag in de tuin werken.
Een keertje stofzuigen in de living zou ook fijn zijn.
Maar dan mss toch beter eerst het stof afdoen.
Dat heeft geen zin zolang mijn was niet aan kant is.
Die hangt nog op het rekje te drogen.
Misschien toch maar eerst even stofzuigen want als ik wacht tot die was gestreken is, dan zijn we alweer (drie) twee weken verder.

Afwassen doe ik niet graag. (ik durf al niet meer zeggen dat er nog een klein afwasje is om weg te werken, want jullie zullen wel denken 'wat een vuile boel is dat daar !')
En als we dan toch bezig zijn, even dweilen, trap stofzuigen en den boven ook eens doen...

Bovendien zijn er ook nog 4 mensen die op hun cadeautje van mijn give-away's wachten.
Ik had mezelf begin april als deadline gegeven.

En oh jee !!!
Ik heb nog geen foto voor de fotochallenge. Deadline: maandag.

Het zal echter niet voor direct zijn. Zaterdagvoormiddag werk ik. Zaterdagnamiddag en zondagvoormiddag help ik vrienden verhuizen.

Zondagnamiddag? Misschien. :-)
Dan is't koers !!!!

Jiha !
:-)

Gelukkig is mijn 'moestuin' wel al omgespit en het vogelhuisje opgeruimd om nieuwe bewoners te verwelkomen.


9 opmerkingen:

  1. Vergeten noteren: Prettig weekend allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook een prettig weekend, Els!
    Zo te lezen ben jij ook niet de 'perfecte huisvrouw', net als ik. ;-)
    Maar allez, de vogeltjes zitten toch al proper..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar Els, dit is zo herkenbaar, bij mij is dat ook zo! Weet ge, dan heb ik geleerd 'foert' te zeggen: vrienden en noodzakelijke ontspanning gaan voor en dan blijft de afwas eens (of meerdere keren) staan... enne, na die ontspanning vlieg ik er dan graag in, in die 'klusjes'! :-) Fijn weekend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad Foert, zalig woordje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afwassen doe ik graag en het ontspant me zelfs. Dat wordt dus zelden een puinhoop bij mij. De andere huishoudelijke taken... tja... dat beperk ik tot een minimum :-) Al ben ik geen "sloddervos", ik ga eerder preventief te werk ;-)

    PS: ben je niet wat laat met het schoonmaken van dat nestkastje? Veel vogels zijn nogal vroeg met het uitzoeken van een nieuwe woonst, zeker met dit warme voorjaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vrees ook voor het vogelkastje. Deze week zag ik echter toch nog een meesje komen piepen, dus dat deed me besluiten toch nog tot actie over te gaan. Je weet maar nooit. Volgende keer doe ik het voor de winter...
    Voor de rest: 't Is niet zo dat het bij mij eerder wel dan niet een puinhoop is. Ondertussen is de afwas in de vaatwas beland en de was van het rekje gehaald. Voel me al een pak beter. 't Zit allemaal in het hoofd... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk eens aan, dat weekend is ook alweer voorbij... weg stress.

    BeantwoordenVerwijderen