Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


donderdag 6 februari 2014

Huis in de verf



Vrienden die iets realiseren in hun leven.
Altijd fijn !


Zo heb ik een vriend die een goed jaar geleden helemaal alleen een zeer fijn en prachtig huis kocht in een mooie stad in het verre West-Vlaanderen.
Twee huisjes achter elkaar eigenlijk, met een charmante patio in het midden.
Af is het zeker nog niet, maar het straalt zeker al karakter en een fijne sfeer uit.


Ter gelegenheid van de 'officiële' inzegening maakte ik een bijpassend werkje om deze uitzonderlijke prestatie (want dat vind ik toch dat dat is, zo helemaal alleen een huis kopen) extra in de verf te zetten. Ik vroeg en kreeg een paar foto's van het nieuwe huis toegestuurd en probeerde iets wat ik nog nooit eerder deed: foto's transfereren op doek.

Hopelijk heeft de vriend nog zeer veel plezier aan zijn huis. Dat verdient hij !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten