Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


donderdag 30 januari 2014

Januari-mini-give away...

Zoals ik hier beloofde, hou ik aan het einde van de maand telkens een klein weggeefmoment.
En jaja, u gelooft het waarschijnlijk zelf niet, maar de eerste maand van het jaar is al om...

En omdat het binnen een paar weken Valentijn is, ging ik deze maand -geheel tegen mijn gewoontes in- voor het hartjesthema.
Wat u ziet op de foto zijn 3 mini-broches. 
Wil je ze winnen, dan kan je tot morgenavond (het einde van de maand dus) een reactie achterlaten. Zaterdag al maak ik de winnaar bekend !

(en oja, de winnaars van mijn allereerste give away op het einde van vorig jaar: nog niet ongerust zijn, ik ben jullie niet vergeten... waarschijnlijk komt je pakje aan op een moment dat je het niet meer verwacht... ;-)).

7 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik las eerst 'mini-briochkes' en vond ze er nogal eigenaardig uitzien. Ze zien er lief uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vooral het blauwe vind ik schone.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk is het paars... :-) Maar een extra blauwtje als je wint moet wel kunnen. De andere kleurtjes kan je dan op jouw beurt verder weggeven hé als je ze niet leuk vindt...

      Verwijderen
  3. Ik ben nog steeds in blijde verwachting ;-) 't Is een houtskooltekening, ik voel het! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan kan ik ze nog niet opsturen hé... Want je verwacht het nog steeds. :-)

      Verwijderen
    2. Nachtbraker... Aangezien je reageert op deze post, wil dat zeggen dat je ook kans wil maken op de broches? Mag hé,... Misschien zijn er wel nichtjes of zussen die een extra cadeautje fijn zouden vinden.

      Verwijderen
    3. Ah, maar geef andere mensen maar voorrang hoor... Ik heb al eens iets gewonnen hé ;-)

      Verwijderen