Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


dinsdag 7 januari 2014

Bofkont

En dat nieuws is, dat ik het proberen van nieuwe dingen in de keuken nog niet heb kunnen waarmaken. En dat komt omdat ik een ongelooflijke bofkont ben!
Gisteravond werd ik namelijk zowel bij vrienden als bij mijn ouders uitgenodigd om te eten. Het werden de vrienden. Stoofvlees met handgesneden frietjes... Vandaag volgden dan de ouders. Hesperolletjes met puree... De extra portie die ik bij de vrienden zou meekrijgen, die heb ik vriendelijk laten doorgeven aan de mama van de vrienden. Bij de ouders vanmiddag kreeg ik namelijk nog twee éénpersoonsporties mee. Dat wil dus zeggen dat er ook voor morgen en donderdag al een bordje met lekkers klaarstaat.

Veel wordt hier momenteel dus niet gekookt...


 Er werd wel al even in de kookboeken gesnuisterd. Voor volgende week beloof ik u: 
een receptje met vis !

tot dan...


1 opmerking: