Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


zondag 17 november 2013

Secret Santa

Omdat het de laatste tijd niet zo lukt om nog veel nieuw dingen te creëren, heb ik me ingeschreven voor de Secret Santa van Tess. Mooi initiatief om mijn creatief brein nog eens aan het werk te zetten.
In afwachting daarvan kan ik misschien even opsommen welke projectjes nog in mijn hoofd ronddwalen om uitgevoerd te worden:
- stoelen schilderen
- handtas maken voor mezelf
- handtas afwerken die mijn zus had moeten krijgen voor haar verjaardag 1,2 jaar geleden. (inderdaad, de zus is ondertussen alweer verjaard en de tas is nog niet afgewerkt)
- rekje in de hal ophangen en bijpassend gordijntje naaien.
- ontbrekend gordijntje voor de keuken maken
- foto-album afwerken
- zakje voor mijn grootmoeder
- mijn tafel opnieuw vrijmaken... :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten