Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


dinsdag 19 november 2013

Klieder kladder...

De laatste twee weken was het in de tekenschool vooral experimenteren geblazen. Onder het motto: laat je maar eens goed gaan met die materialen... Bij de ene lukt dat al wat beter dan de andere en ik moet zeggen: ik vind dat best wel fijn eigenlijk. 
Het resultaat van vorige week wil ik graag met jullie delen...





































Het resultaat van deze week? Tja, dat is een beetje magertjes. In plaats van 3 kwartiertjes kwam ik vandaag 1,5u te laat + ik moet er altijd eerst even inkomen (lees: beetje lopen vertellen) & toen werd er nog getrakteerd voor een verjaardag. Glaasje cava, martini of porto... Veel getater en plezier, maar dus weinig tekenactie alles bij elkaar. Volgende week is houtskool, dus dan doe ik weer mijn best. Beloofd !

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, Els! Ik zou het zo ophangen bij mij thuis :-) Mooie kleurencombinatie ook...

    BeantwoordenVerwijderen