Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


woensdag 13 november 2013

een nieuw begin...

Hela daar !

Ik ben het gisteren vergeten, een foto maken van mijn werk in de tekenacademie. Dus posten we maar iets anders... Maandag begon ik namelijk met iets nieuws... breien !

Het kleine begin dat ik op de foto al had is ondertussen terug verdwenen wegens toch 2 foutjes en de ontdekking dat steken terug oprapen nadat je een rij of twee hebt afgetrokken niet mogelijk is bij het breimotief dat ik koos.

Ondertussen zijn we weer op weg. De motivatie om mijn sjaal (laat ons hopen dat het effectief een sjaal wordt) deze winter nog te dragen is er voorlopig nog. 

Ik ga er voor !

3 opmerkingen:

  1. Ik had graag een rode sjaal met witte bollen, tegen volgende week, gaat dat? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Theoretisch gezien gaat dat... :-). De praktijk echter. Een beginner breit nog niet op topsnelheid hé...

      Verwijderen
  2. Ok ok, binnen 2 weken dan, ik ben gene moeilijke.

    BeantwoordenVerwijderen