Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


dinsdag 29 oktober 2013

Iets grotere broer

Mijn zus was heel blij zondag met haar nieuwe gsm-hoes. De stofkeuze was duidelijk geslaagd. Alleen... de gsm paste er niet in. Nét iets te klein. Daarom maakte ik nu een iets grotere broer. Met nog wat extra marge zodat de tweede poging zeker goed is. Nog steeds volgens haar patroon.


De zus vond het niet erg dat er dan twee dezelfde hoesjes zouden bestaan. Maar ik natuurlijk wel... Dus werd versie twee opgefleurd met een blauw randje. Twee keer van hetzelfde? Nee, ik heb het overwogen, maar het kan echt niet... :-)



Voila. Duidelijk groter toch hé... Duimen dat het voldoende is !

En wat we met de eerste hoes gaan doen? Tja, wachten tot ik eens iemand tegenkom die op zoek is naar een gsm-hoes voor een niet zo grote gsm zeker? ...



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten